6698 SAYILI KİŞİSEL VERİLERİ KORUMA KANUNU UYARINCA
HİZMET ALICISI AYDINLATMA METNİ
Veri Sorumlusu:
İpekyol
Giyim Sanayi Pazarlama ve Ticaret Anonim Şirketi
Bomonti,
Kazım Orbay Caddesi, No: 35, Şişli/İstanbul
İşbu
Aydınlatma Metni, İpekyol Giyim Sanayi Pazarlama ve Ticaret Anonim Şirketi (“İpekyol,
Twist, Machka veya hep birlikte İpekyol”) olarak 6698 sayılı Kişisel
Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) ve ilgili mevzuat kapsamında sizlere
sunduğumuz hizmetler sırasında kişisel verilerinizin işlenmesi, saklanması ve
aktarılması ile ilgili sizleri bilgilendirmek amacıyla hazırlanmıştır.
A.
KİŞİSEL
VERİLERİNİZİN TOPLANMA YÖNTEMİ, HUKUKİ SEBEBİ VE İŞLEME AMAÇLARI:
İpekyol
tarafından, ilgili kişilerin aşağıdaki tabloda belirtilen kişisel verileri sizlere
yönlendirilen link aracılığıyla alınan çevrimiçi formlar kapsamında elde
edilmektedir.
Kişisel verileriniz
İpekyol tarafından aşağıdaki amaçlar ve hukuki sebepler ile KVKK’nın 5. ve 6.
maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında
işlenecektir:
Veri
Kategorisi |
Hukuki
Sebep |
İşleme
Amacı |
Kimlik
|
Açık rıza (Ticari elektronik ileti onayı
bulunması halinde reklam ve kampanya süreçlerinde SMS veya e-posta
iletilmektedir.) (KVKK m. 5 f. 1)
Bir sözleşmenin kurulması
veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin
taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması (KVKK m. 5
f. 2 c bendi)
Veri sorumlusunun hukuki
yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 ç
bendi)
Bir hakkın tesisi,
kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması (KVKK m. 5
f. 2 e bendi)
İlgili kişinin temel hak
ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru
menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 f bendi) |
-
Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi -
Firma / Ürün / Hizmetlere Bağlılık Süreçlerinin Yürütülmesi -
İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satın Alım Süreçlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi -
Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi -
Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi -
Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi -
Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi -
Saklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi -
Sözleşme Süreçlerinin Yürütülmesi -
Talep / Şikayetlerin Takibi -
Ürün / Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi -
Yetkili Kişi, Kurum Ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi |
İletişim
|
Bir sözleşmenin kurulması
veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin
taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması (KVKK m. 5
f. 2 c bendi)
Veri sorumlusunun hukuki
yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 ç
bendi)
Bir hakkın tesisi,
kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması (KVKK m. 5
f. 2 e bendi) |
-
Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi -
Firma / Ürün / Hizmetlere Bağlılık Süreçlerinin Yürütülmesi -
İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satın Alım Süreçlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi -
Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi -
Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi -
Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi -
Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi -
Saklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi -
Sözleşme Süreçlerinin Yürütülmesi -
Talep / Şikayetlerin Takibi -
Ürün / Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi |
Müşteri
İşlem
|
Bir sözleşmenin kurulması
veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin
taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması (KVKK m. 5
f. 2 c bendi)
Veri sorumlusunun hukuki
yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 ç
bendi)
Bir hakkın tesisi,
kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması (KVKK m. 5
f. 2 e bendi) |
-
Firma / Ürün / Hizmetlere Bağlılık Süreçlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satın Alım Süreçlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi -
Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi -
Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi -
Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi -
Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi -
Saklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi -
Talep / Şikayetlerin Takibi -
Ürün / Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi |
Finans
|
Bir sözleşmenin kurulması
veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin
taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması (KVKK m. 5
f. 2 c bendi)
Veri sorumlusunun hukuki
yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 ç
bendi)
Bir hakkın tesisi,
kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması (KVKK m. 5
f. 2 e bendi) |
-
Faaliyetlerin
Mevzuata Uygun Yürütülmesi -
Finans ve
Muhasebe İşlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi |
Görsel
ve İşitsel Kayıtlar |
Açık rıza (KVKK m. 5 f. 1)
İlgili kişinin temel hak
ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru
menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 f bendi) |
-
Firma / Ürün / Hizmetlere Bağlılık Süreçlerinin Yürütülmesi -
Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi -
Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi -
Saklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi -
Talep / Şikayetlerin Takibi -
Ürün / Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi |
Pazarlama |
Açık rıza (Ticari elektronik ileti onayı
bulunması halinde reklam ve kampanya süreçlerinde SMS veya e-posta
iletilmektedir.) (KVKK m. 5 f. 1)
İlgili kişinin temel hak
ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru
menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 f bendi) |
-
Firma / Ürün / Hizmetlere Bağlılık Süreçlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi -
Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi -
Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi -
Saklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi -
Talep / Şikayetlerin Takibi -
Ürün / Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi |
B.
KİŞİSEL VERİLERİN AKTARILDIĞI TARAFLAR VE AKTARIM AMAÇLARI:
Kişisel verileriniz;
KVKK’nın 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve
amaçları çerçevesinde aşağıda yer verilen üçüncü taraflara ve belirtilen
amaçlarla aktarılabilecektir:
Üçüncü Taraf |
Veri Kategorileri |
Aktarım Amacı |
Aktarımın Hukuki Sebebi |
Gerçek veya Özel Hukuk Tüzel Kişileri |
Kimlik, İletişim, Müşteri İşlem, Finans,
Görsel ve İşitsel Kayıtlar, Pazarlama |
-
Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi -
İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satın Alım Süreçlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi -
Mal / Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi -
Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi -
Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi -
Sözleşme Süreçlerinin Yürütülmesi -
Talep / Şikayetlerin Takibi -
Ürün / Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi |
-
Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine
getirebilmesi için zorunlu olması (KVKK m.
5 f. 2 ç bendi) -
Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için
veri işlemenin zorunlu olması (KVKK m. 5 f.
2 e bendi) -
İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar
vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin
zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 f bendi)
|
Yetkili Kamu Kurum ve Kuruluşları
|
Kimlik, İletişim, Müşteri İşlem, Finans,
Görsel ve İşitsel Kayıtlar, Pazarlama |
-
Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi -
Yetkili Kişi, Kurum Ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi |
-
Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine
getirebilmesi için zorunlu olması (KVKK m.
5 f. 2 ç bendi) -
Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için
veri işlemenin zorunlu olması (KVKK m. 5 f.
2 e bendi)
|
C.
KİŞİSEL
VERİ SAHİBİNİN 6698 SAYILI KANUN’UN 11. MADDESİNDE SAYILAN HAKLARI
Kişisel
verileriniz ile ilgili başvuru ve taleplerinizi dilerseniz;
·
Islak imzalı ve
kimlik fotokopisi ile Bomonti, Kazım Orbay Caddesi, No: 35, Şişli/İstanbul
adresine göndererek,
Veri
Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ uyarınca, İlgili Kişi’nin,
başvurusunda ad, soyad, başvuru yazılı ise imza, T.C. kimlik numarası,
(başvuruda bulunan kişinin yabancı olması halinde pasaport numarası), tebligata
esas yerleşim yeri veya iş yeri adresi, varsa bildirime esas elektronik posta
adresi, telefon numarası ve faks numarası ile talep konusuna dair bilgilerin
bulunması zorunludur.
İlgili
Kişi, yukarıda belirtilen hakları kullanmak için yapacağı ve kullanmayı talep
ettiği hakka ilişkin açıklamaları içeren başvuruda talep edilen hususu açık ve
anlaşılır şekilde belirtilmelidir. Başvuruya ilişkin bilgi ve belgelerin
başvuruya eklenmesi gerekmektedir.
Talep
konusunun başvuranın şahsı ile ilgili olması gerekmekle birlikte, başkası adına
hareket ediliyor ise başvuruyu yapanın bu konuda özel olarak yetkili olması ve
bu yetkinin belgelendirilmesi (vekâletname) gerekmektedir. Ayrıca başvurunun
kimlik ve adres bilgilerini içermesi ve başvuruya kimliği doğrulayıcı
belgelerin eklenmesi gerekmektedir.
Yetkisiz
üçüncü kişilerin başkası adına yaptığı talepler değerlendirmeye alınmayacaktır.
Kişisel
verilerinize ilişkin hak talepleriniz değerlendirilerek, bize ulaştığı tarihten
itibaren en geç 30 gün içerisinde cevaplanır. Başvurunuzun olumsuz
değerlendirilmesi halinde, gerekçeli ret sebepleri başvuruda belirttiğiniz
adrese elektronik posta veya posta yolu başta olmak üzere eğer mümkünse talebin
yapıldığı usul vasıtasıyla size iletilir.
İPEKYOL GİYİM SANAYİ PAZARLAMA VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ